Zdvojené osy MAX-H a MAX-S
Pro zdvojení jsou použity lineární osy s ozubeným řemenem PAS-B
MAX-H: Při vyšším zatížení a působení větších klopných momentů na vozík lineární osy PAS-B je možno ji posílit druhou osou bez motoru jako paralelním vedením. Vzdálenost obou os je omezena. Vozíky obou os se pak většinou propojují montážní deskou, na kterou se umisťuje zátěž.
MAX-S: Dvě stejné osy PAS-B je možno propojit synchronizační hřídelí na společný pohon. Vzdálenost obou os pak není limitující. Na osách může být i více vozíků. Taková sestava pak může polohovat předměty větších rozměrů.
Lineární osa s pomocným vedením MAX-H
Dvojice lineárních os MAX-S (společná hřídel)
Lineární osy PAS-B mohou mít buď kladičkové nebo kuličkové vedení. Na každé ose může být i více vozíků.
Typové označení |
Průřez profilu osy (mm) |
Hmotnost přímé zátěže max. (kg) |
Posuvná síla max. (N) |
Zdvih (mm) |
Hnací max. (Nm)
|
Rychlost pojezdu max. (m/s) |
Distance obou os max. (mm) |
Délka pojezdu max. (mm) |
MAXH1BR MAXH2BR MAXH2BB MAXH3BR MAXH3BB MAXH4BB |
40x40 60x60 60x60 80x80 80x80 110x110 |
11 22 45 55 110 175 |
300 800 800 1.100 1.100 2.600 |
84 155 155 205 205 264 |
4 20 20 36 36 110 |
8,0 8,0 5,0 8,0 5,0 5,0 |
300 400 400 500 500 600 |
3.000 5.500 5.500 5.500 5.500 5.500 |
MAXS1BR MAXS2BR MAXS2BB MAXS3BR MAXS3BB MAXS4BB |
40x40 60x60 60x60 80x80 80x80 110x110 |
11 22 45 55 110 175 |
450 1.200 1.200 1.650 1.650 3.900 |
84 155 155 205 205 264 |
6 30 30 54 54 160 |
8,0 8,0 5,0 8,0 5,0 5,0 |
1.400 1.800 1.800 2.300 2.300 2.800 |
3.000 5.500 5.500 5.500 5.500 5.500 |
Osy s kladičkovým vedením mají v označení na konci písmeno R a maximální povolené zrychlení 20 m/s2.
Osy s kuličkovým vedením mají v označení na konci písmeno B a maximální povolené zrychlení 50 m/s2.
Opakovatelná přesnost polohování je ± 0,1 mm.
Maximální síly a klopné momenty :
Typ |
Fx (N) |
Fy (N) |
Fz (N) |
Mx *) (Nm) |
My (Nm) |
Mz (Nm) |
MAXH1BR MAXH2BR MAXH2BB MAXH3BR MAXH3BB MAXH4BB |
300 800 800 1.100 1.100 2.600 |
990 990 4.215 2.640 6.615 9.405 |
645 645 4.215 1.560 6.615 9.405 |
8,6 + 0,22 x di 12,9 + 0,22 x di 84,3 + 1,41 x di 41,6 + 0,52 x di 176,4 + 2,21 x di 344,9 + 3,14 x di |
22 - 56 36 - 112 148 - 724 102 - 320 324 - 1.374 512 - 2.418 |
17 - 43 28 - 87 74 - 362 86 - 271 162 - 687 256 - 1.209 |
MAXS1BR MAXS2BR MAXS2BB MAXS3BR MAXS3BB MAXS4BB |
450 1.200 1.200 1.650 1.650 3.900 |
990 990 4.215 2.640 6.615 9.405 |
645 645 4.215 1.560 6.615 9.405 |
8,6 + 0,22 x di 12,9 + 0,22 x di 84,3 + 1,41 x di 41,6 + 0,52 x di 176,4 + 2,21 x di 344,9 + 3,14 x di |
22 - 56 36 - 112 148 - 724 102 - 320 324 - 1.374 512 - 2.418 |
25 - 64 42 - 130 110 - 543 129 - 405 243 - 1.030 384 - 1.813 |
*) Parametr di ve výpočtu je vnitřní vzdálenost obou os v mm.
Maximální klopné momenty My a Mz závisí na délce vozíku, který může být podle typu 1, 2 nebo 4.
Síly a klopné momenty jsou kalkulovány pro servisní dobu života 30.000 km.
Dokumentace :
Manuál pro víceosové systémy MAX |
2,56 MB 8,83 MB 5,74 MB 1,29 MB 1,38 MB |
3D-model :
Vám vygenerujeme a pošleme e-mailem nebo si jej můžete sami sestavit na portálu b2b.partcommunity.com